Θέματα θεωρητικού μέρους εξετάσεων για πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων ΕΟΠΠΕΠ στις 10/12/2016
Ερώτηση 1
Να αναφέρετε δύο πλεονεκτήματα της διάταξης των θέσεων εκπαιδευομένων σε σχήμα «Π», στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων. (Μονάδες 7)
Ερώτηση 2
Είστε εκπαιδευτής/τρια σε πρόγραμμα εκπαίδευσης ενηλίκων. Ποιοι θεωρείτε ότι θα πρέπει να είναι οι στόχοι στην εναρκτήρια ή πρώτη συνάντηση, ώστε να δομηθεί το «εκπαιδευτικό συμβόλαιο» και να τεθούν οι βάσεις λειτουργίας και αλληλεπίδρασης της ομάδας; (Μονάδες 7)
Ερώτηση 3
α) Να περιγράψετε συνοπτικά τη διαδικασία διαπραγμάτευσης των εκπαιδευτικών αναγκών των εκπαιδευομένων. Συγκεκριμένα να αναφέρετε:
- Από ποιους και με ποιο στόχο υλοποιείται
- Ποια η συμβολή της στην εκπαιδευτική διεργασία και
- Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση και ολοκλήρωσή της
β) Γιατί η διερεύνηση και η διαπραγμάτευση των εκπαιδευτικών αναγκών των ενηλίκων εκπαιδευομένων θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την επιτυχή ολοκλήρωση ενός προγράμματος εκπαίδευσης ενηλίκων; (6 μονάδες)