• Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.

Θέματα 28/8/2015

Επισκόπηση 1 δημοσιεύσεων (από 1 συνολικά)
  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #335

    Γιώργος
    Keymaster

    Θέματα θεωρητικού μέρους εξετάσεων για πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων ΕΟΠΠΕΠ στις 28/8/2015

    Ερώτηση 1 (7/20)

    Γιατί και με ποιο τρόπο γίνεται ενδεχομένως ανασχεδιασμός μιας διδακτικής ενότητας;

    Ερώτηση 2 (7/20)

    Τι είναι ομοιογενείς και ετερογενείς ομάδες; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά τους;

    Ερώτηση 3 (6/20)

    α) Περιγράψτε τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης των εκπαιδευτικών αναγκών των εκπαιδευομένων. Συγκεκριμένα, αναφέρετε από ποιους και με ποιο στόχο υλοποιείται, ποια είναι η συμβολή της στην εκπαιδευτική διεργασία και ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση και ολοκλήρωσή της.

    β) Γιατί η διερεύνηση και η διαπραγμάτευση των εκπαιδευτικών αναγκών των ενηλίκων εκπαιδευομένων θεωρείται καθοριστικής σημασίας ζήτημα για την επιτυχή ολοκλήρωση ενός προγράμματος εκπαίδευσης ενηλίκων;

    • Το θέμα τροποποιήθηκε 1 έτος, 4 μήνες πριν από τον/ην Γιώργος.
Επισκόπηση 1 δημοσιεύσεων (από 1 συνολικά)
  • Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.
Template Design © VibeThemes. All rights reserved.