Θέματα θεωρητικού μέρους εξετάσεων για πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων ΕΟΠΠΕΠ στις 28/8/2015
Ερώτηση 1 (7/20)
Γιατί και με ποιο τρόπο γίνεται ενδεχομένως ανασχεδιασμός μιας διδακτικής ενότητας;
Ερώτηση 2 (7/20)
Τι είναι ομοιογενείς και ετερογενείς ομάδες; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά τους;
Ερώτηση 3 (6/20)
α) Περιγράψτε τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης των εκπαιδευτικών αναγκών των εκπαιδευομένων. Συγκεκριμένα, αναφέρετε από ποιους και με ποιο στόχο υλοποιείται, ποια είναι η συμβολή της στην εκπαιδευτική διεργασία και ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την πραγματοποίηση και ολοκλήρωσή της.
β) Γιατί η διερεύνηση και η διαπραγμάτευση των εκπαιδευτικών αναγκών των ενηλίκων εκπαιδευομένων θεωρείται καθοριστικής σημασίας ζήτημα για την επιτυχή ολοκλήρωση ενός προγράμματος εκπαίδευσης ενηλίκων;
-
Το θέμα τροποποιήθηκε 1 έτος, 4 μήνες πριν από τον/ην
Γιώργος.